środa, 22 maja 2013

Wnętrze koloru: zielony




PODPIS

23 komentarze:

  1. lubię zielony, na talerzu też :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony to mój ulubiony kolor :)
    I całe mnóstwo paprotek mam na działce :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne... jak te no, fraktale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanik sobie kupiłam wczoraj w dokładnie takim kolorze :)!... Ha!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, soczysta zieleń, uśmiecham sie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, wygląda jak wejście do innego świata.

    OdpowiedzUsuń
  8. ...co to za zabawa? Paproć piękna-przypomniała mi jak zaliczałem rozmnażanie paprotników, he he he...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaką zabawę pytasz? Jeśli o serię "wnętrze koloru", to tylko moja inicjatywa, tak jak pisałam, uskuteczniana ze względu na klęskę urodzaju zdjęć wiosny :-)
      A tytuł zapożyczyłam od Ani M.

      Usuń
    2. ...acha, a może by tak zrobić zabawę z tego dla innych bloggerów. Co ty na to? Może omówimy to mailowo?

      Usuń
    3. Powiem szczerze, że jestem mocno zalatana, ale jeśli masz ochotę, to ja Cię popieram i wesprę na blogu! Może po prostu zrób takie posty u siebie i samo dalej pójdzie?
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    4. ...okej, coś wymyślę i za nim opublikuję to puszczę Ci na maila...

      Usuń
  9. Piękna koronkowa zieloność!!!
    Zielony to mój ulubiony kolor:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne listeczki *-*
    Uwielbiam ten odcień zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna!
    U mnie taką paproć sąsiadka posadziła przed samym wejściem do budynku. Dziś, wracając do domu, nawet chciałam zatrzymać się i porobić zdjęcia, ale pies się niecierpliwił... :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ta zielen jest soczysta!
    Az chcialoby sie ja schrumac jak mlode swieze jabluszko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Optymistycznie,posiedzę i popatrzę.Przyda mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. WOWWW! Niesamowite! Naprawdę świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykła ta paproć - subtelna :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...