poniedziałek, 8 lutego 2016

Top stycznia

Pewnie tematem mojego projektu Was w tym roku nieco zmęczę, 
ale przecież muszę ogłosić wyniki.

Najwięcej głosów zostało oddanych w sondzie na zdjęcie z 19 stycznia. 
Zagłosowało na nie 40% osób.

1. miejsce.
Na drugim miejscu jest zdjęcie z 8 stycznia. Otrzymało 25%  głosów.

2. miejsce.
Na trzecim wylądowało to z 26 stycznia - 23% głosów.

3. miejsce.
Dziękuję Wam pięknie za losowanie, za pomoc w wybieraniu najlepszych. 
Urodzi się z tego większy projekt, i to jest piękne!

A tak dla ciekawości, w tych dniach zrobiłam jeszcze fotki z innych ujęć. Zobaczcie:

19 stycznia:




8 stycznia:








26 stycznia.

Ciekawe, czy gdybyście wcześniej zobaczyli te obrazki i widzieli, jak magiczny to był poranek,
to czy to zdjęcie by nie zwyciężyło... 












Dziękuję raz jeszcze. Miłego poniedziałku!

PODPIS

https://www.facebook.com/events/1641376079430927/
LINK



19 komentarzy:

  1. i do tego jestem pierwsza. Ale super poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego :-) piękne zdjęcia i ciężko wybrać, dlatego będę stosowała proste kryterium - wszystkie z Fiką :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to żadne zdjęcie z projektu nie ma u Ciebie szans! :)

      Usuń
    2. Nie, w projekcie wybrałam. Mówię o tych, które tu zamieściłaś ;-) I tak na przyszłość - zdjęcia z Fiką proszę, ona taka kociara jest <3

      Usuń
  3. Hurraa! Jestem na podiumie! I to dwa razy!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie sliczne, trudno wybierać. To chyba bardziej od nastroju zależy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już nie trzeba wybierać. To już jest wasz wybór. To wyniki...

      Usuń
  5. Przepiękne te zamglone zdjęcia. takie malarskie, bardzo nastrojowe.
    Czytałam zaległe posty nie po kolei, pod jednym skomentowałam, pod innym nie:) Napiszę jeszcze tylko, że filmik o butkach świetny, bardzo mi się spodobał i pośmiałam się z humorystycznych efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygral moj faworyt, nie moglo byc inaczej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosowałam między innymi na 19.
    Dobrze, że nie było tych "mgielnych", które zamieściłaś teraz, bo głosowałabym na wszystkie. Aż mnie w dołku ścisnęło z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie zdjęcia są tak piękne, że każde mogłoby wygrać! następnym razem można losowanie zrobić, na jedno wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie. Wszystkie piękne, ale najbardziej te z mguą. I z Fikunią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozwoliłaś głosować na więcej niż jeden, więc zagłosowałam na trzy, w tym na 19.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te zdjęcia. I fajny projekt, będzie widac, jak zmienia się widok wraz z porami roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. I tak był trudny wybór jak było jedne zdjęcie z każdego dnia.Ale zdjęcia śliczne.Przeczytałam że ludzie się umawiają na spotkanie zobaczyć kotki i nie przychodzą.Nie mogą tego pojąć.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...