poniedziałek, 1 lutego 2016

zmd.ms

Z pewnym opóźnieniem, bo święta już dawno za nami, chwalę się prezentem.
Co sprezentować mamie blogerce, osobie poświęcającej swojej stronie wiele czasu?
Mikołaj Poznański wymyślił coś idealnego!

Otrzymałam... witrynę internetową! Tadam!! Oto ona:


Mam więc piękny, dobrany na miarę, krótki i funkcjonalny adres w sieci.
Od teraz wystarczy wpisać w pasek adresu:

zmd.ms
(spróbujcie sami),

żeby znaleźć się na moim blogu.
Przede mną wiele możliwości; może zrobię tam stronę informacyjną o prowadzeniu domu tymczasowego wraz z radami dla ludzi, którzy kotki Zza Moich Drzwi adoptują?
A może przeniosę tam Pokój Przemian?
Może zrobię coś jeszcze innego?
Jeszcze nie wiem i nigdzie mi się nie śpieszy.
Fajnie, że mam takie moje prywatne miejsce w sieci.
Dziękuję Ci, mikołaju! Ty to mnie znasz jak nikt!

Zresztą to nie koniec chwaleń.
Jeszcze mam coś fajnego do pokazania, ale to już następnym razem.
Teraz idę szykować zdjęcia z projektu MOST 2016. Minął styczeń.
Jedna dwunasta projektu za mną. :)

Zapamiętajcie, proszę, gdybyście komuś podawali ten adres: 
zmd - jak skrót od Za Moimi Drzwiami
. - kropka jak to kropka :)
ms - moje inicjały.

I już! 

Miłego wieczoru. 

PODPIS

Zaczął się luty, odwróciliśmy kartki kalendarzy Biała Kura i Poetyckie Koty. Zaczął się luty, pojawiła się więc nowa bajka w zakładce Bajki BIAŁEJ KURY, i tu u mnie, i w Pastelowym Kurniku. :)
Każdy z Was - nas może napisać bajkę inspirowaną historią zwierzaka z kart kalendarza BK. Bajka, jak to bajka, nie musi opowiadać prawdziwej historii. Można puścić wodzę wyobraźni, można wszystko. Zapraszam!

76 komentarzy:

  1. Gratulacje Gosiu !!!
    Należało Ci się !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superprezent! Bajkę lutową już przeczytałam i bardzo się wzruszyłam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosianko, piękny prezent dostałaś! A ja zauważyłam, że mamy takie same inicjały. :-D Pozdrawiam. Margolcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo miły prezent od syna :) z pewnością będzie dobrze wykorzystany :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  6. Gratuluję pomysłowego prezentu. Już Ty będziesz wiedziała jak go wykorzystać.
    Bardzo mi się bajka podoba, wzruszyłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co wy takie wzruszliwe, dziewczyny. :)
      No i oczywiście: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1.    ∧__∧
                   ( ͡° ͜ʖ ͡°)
                  ⊂  つ
                   (つ ノ
                    (ノ

      Usuń
    2. Hłe, hłe, tak nie umisz na pewno! :P

      Usuń
    3. Za to usłyszałam w radiu świetny dowcip. :D

      Usuń
    4. A poza tym uszka Ci się chyba od główki odłączyli. :P

      Usuń
    5. ∧__∧
                   ( ͡° ͜ʖ ͡°)
                  ⊂  つ
                   (つ ノ
                    (ノ
           \      ☆
                   |     ☆
                (⌒ ⌒ヽ   /
          \  (´⌒  ⌒  ⌒ヾ   /
            (’⌒ ; ⌒   ::⌒  )
           (´     )     ::: ) /
        ☆─ (´⌒;:    ::⌒`) :;  )
           (⌒::   ::     ::⌒ )
          / (    ゝ  ヾ 丶  ソ ─

      Usuń
    6. Jaki dowcip? Opowiadaj, bo nie przestanę!

      Usuń
    7. Uwaga, dowcip:

      Dzwoni telefon w gabinecie znanego biologa. Rzeczony biolog odbiera i słyszy w słuchawce:

      - Cześć, jesteś biologiem?

      - Taak...

      - Mam do ciebie pytanie. Czy króliki to ptaki?

      - Nie.

      - O kurna!

      Dzwoniący rozłącza się.

      Kurtyna.

      Usuń
    8. ( ͡~ ͜ʖ ͡~)

      ( ͡~ ͜ʖ ͡~)

      ( ͡~ ͜ʖ ͡~)

      Usuń
    9. Aaaale, szczerze to nipanimaju, wytłumaczysz, Talibio??
      Dlaczego? O co cho??

      ( ͡°﹏ ͡°)

      Usuń
    10. Mam jeszcze jeden, o Niemcach. Trochę wredny. Chcesz?

      Usuń
    11. Jak wredny to chcę! ( ͡°Ѡ ͡°)

      Usuń
    12. Niemcy śmieją się z dowcipu trzy razy:

      pierwszy raz, gdy dowcip usłyszą,
      drugi raz, gdy im go ktoś wyjaśni,
      trzeci raz - gdy go zrozumieją.

      Usuń
    13. Widać, że nie jesteś Niemką. ;) Od razu śmiech! I tylko raz... Chyba... ;)

      Usuń
    14. Tego nie możesz być pewna dopóki nie usłyszysz jak gwiżdżę. :D
      ヽ(◔ᗜ◔)ノ

      Usuń
    15. Dopiero teraz się doczytałam... Ty, Gocha, Ty naprawdę nie kumasz dowcipu o biologu? Nie wierzę!

      Usuń
    16. To ja opowiem dowcip z życia. Mika zapomniała zapłacić za śmieci, więc weszła na stronę urzędu miasta Z. Jest tam kalendarz imprez. Najbliższą imprezą jest koncert, czy inny festiwal DUDZIARZY z Podhala, z Czech, ze Szkocji i in. Swoją obecność zapowiedział prezydent Duda z małżonką.

      Usuń
    17. Będo grać czy tylko jako widzowie wystąpio?

      Usuń
    18. Bendo tańczyć jak im zagrajo !

      Usuń
  8. I co? Gały wyszły na wierzch??

    (ʘ ͜ʖʘ)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak!
      Chyba dziś nie zasnę...
      (ʘ ͜ʖʘ)

      Usuń
    2. Ale to by nawet dobre było, bo wreszcie bym trochę dłużej poczytała książkę... :]

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. ╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝ .
      ╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      ╚═(███)═╝
      .╚═(███)═╝
      ..╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝
      ...╚═(███)═╝

      Usuń
    2. Aaaaaaa! Jaka piękna stonoga!

      Usuń
    3. Aleśmy sobie pokonwersowały. I od tego właśnie jest własna domena. :)

      Usuń
    4. Nio! Włacha!
      No to dobranoc, bo straszną wiochę robimy. :)

      └[◉ ͟ل͜◉]┘

      Usuń
    5. No wiesz!
      To idę.
      Wieje u nas jak licho.
      Idę wiatru słuchać.

      :**

      Usuń
    6. Bosze, co tu się wyprawia :P jak robicie te obrazki?
      Też nie zakumałam tego dowcipu ;)

      Ja mam jeden:
      Blondynka bierze udział w teleturnieju
      - Myli się tylko raz - pada pytanie
      - Brudasy?

      ****

      Prezent świetny!

      Usuń
    7. Którego dowcipu nie zakumałaś, Alucha?!

      Usuń
    8. Alucha, twój rewelka! └[◉ ͟ل͜◉]┘

      Usuń
  10. A prezent był z kukardko ? ... i skąd i jak Ty z Jolko macie i umiecie te znaczki, co by te mordki z óczmi robić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo my z Jolko zdolne bestie jezdeśmy! └[◉ ͟ل͜◉]┘

      Prezent oczywiście był pięknie zapakowany! :**

      Usuń
  11. Piękny prezent i jak widać - dobrze wróży na przyszłość :))
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, następna zdolna bestia !

      Usuń
    2. A skąd! Poszłam na łatwiznę, czyli kopiuj - wklej ;)

      Usuń
  12. ╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝ .
    ╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    ╚═(███)═╝
    .╚═(███)═╝
    ..╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝
    ...╚═(███)═╝ヽ(◔ᗜ◔)ノ ... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ożeszjaciekrencemnoniemogiealewypas, musiałaś być baaardzo grzeczna 😇

    OdpowiedzUsuń
  14. A wescie mnie nie denerwujcie, ale ja tez sprobuje. Tadam!

    &&&
    @(*^*)@
    <->
    / \

    Hi hi! Spróbowaam i mi wyszlo! To powyzej to autoportret!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i doopa. Spacje sie nie powpisywaly. I jak tu zyc? :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz. Tym razem skopiowalam do worda i wklejam tu.
      &&&
      @(*^*)@
      <->
      / \

      Usuń
    2. Goopi blogspot. Buuuuuuu!

      Usuń
    3. Nie rycz, goopia! Masz tu: http://textsmili.es/?cr=bW91dGh%2Bdy5uei4xOGsubndfZXllc343Z3BfZWFyc343Ym8uMmotMmwuN2Jz

      Usuń
  16. ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pani Małgosiu, koteczka z Torunia ma domek- NA ZAWSZE!!!!!!
    Ula z Torunia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, czyżby udało mi się jej pomóc??
      Cudowna wiadomość!! Hurra!

      Usuń
    2. nie ja adoptowałam,ale jako wrażliwa inaczej,skontaktowałam się z p. Dorotą i dobrze zrobiłam-spałam spokojnie, bo po rozmowie wiedziałam, że będzie dobrze-p. Dorota już nie jedną kocią bidę uratowała i znalazła dom,no i ...nie mogłyśmy się nagadać- ta sama "branża".
      Ula

      Usuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...