środa, 17 sierpnia 2016

Szukam transportu dla Lilu: Warszawa - Wrocław!

Mam bloga i nie zawaham się go użyć!
Pisałam już na fejsie, ale tu też nie zaszkodzi.

Kochani, Lilu ma dom!! Hurra!! Ten dom jest pod Wrocławiem.
SUNIA SZUKA TRANSPORTU: Garwolin - Wrocław
lub WARSZAWA - WROCŁAW!!


Lilu jest mała (tylko 6 kilo), wrażliwa, nieagresywna.
To szczeniak, nie powinien sprawiać kłopotu. 
Proponuję zwrot kosztów paliwa sponsorowany z naszej blogowej skarbonki - Skarpety!


PROSZĘ, POMÓŻCIE LILU TRAFIĆ DO SWOJEGO DOMU. 
Na sunię czeka Magdusia, która marzy, tęskni, pragnie swojego psa. 
Wiem, co to znaczy, bo i ja taka byłam, będąc dziewczynką w podstawówce. 
To pragnienie z głębi serca. 
Pomóżmy mu się spełnić. 

To popularna trasa. Kto z Wawy jedzie do Wrocka? Kto?

tel. 607203053

PODPIS

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ciężko, zmieniło się i nie mogę zapytać kierowcy o przewóz zwierząt. Moderatorzy tego nie puszczają.

      Usuń
  2. Świetne wieści!
    Powodzenia sunieczko Lili w nowym domu, Magda z pewnością ci go zapewni.
    Trzymam kciuki, że znajdzie się dobry transport!.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, super!
    Moja córka często wysyła króliki blabla carem, ale one siedzą cicho w transporterze i w zasadzie nie sprawiają żadnych kłopotów. Szczeniak to jednak co innego, trzeba się nim zająć.
    Widzę, że 11-stka wygrała, to był mój typ:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wracać 10 lub 11 września z Warszawy przez Wrocław, jeśli wcześniej nic nie znajdziecie, mogłabym zabrać małą. Daria od MaJanka.

      Usuń
    2. Dario, dziękuję, jesteś zapisana, ale bardzo mi zależy, aby sunia dotarła do swojego domu jak najwcześniej, dopóki dzieci mają wakacje.

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę. Dobrych wiadomości nigdy za wiele i dobrze, że o tym tutaj piszesz.
    Może transport się szybko znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ktoś jedzie z W-wy w moje okolice, tzn. Kościan, Leszno, Gostyń? Mogłabym dowiezć dalej - do Wrocka. Na fb też nic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam super ofertę. Tylko pani Wioletta musi dowieźć sunię do Wawy w niedzielę. To niezbyt wiele, mam nadzieję że to zamknie temat i sunia bedzie juz w swoim domku za 4 dni. :)

      Usuń
    2. Już jest inna możliwość, pani W załatwiła. Sunia przyjedzie w sobotę. :)

      Usuń
    3. Obdzwaniałam znajomych ale z marnym skutkiem :( a teraz czytam, że transport już jest :) SUPER!

      Usuń
  6. Super, martwiłam się i zastanawiałam, jak namówić Franka na jazdę do Wrocka, a tu proszę, moc internetu znowu się objawiła. Dobra moc :-)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...