piątek, 28 października 2016

Pierwsza zapowiedź - KALENDARZE 2017


Kochani Czytacze i Wspieracze, jak co roku już od trzech lat, my - Za Moimi Drzwiami i Pastelowy Kurnik, szykujemy dla nas wszystkich kalendarze. 
Są to absolutne unikaty, białe kruki, a dokładniej Białe Kury i Piękne Koty, choć te ostatnie stały się w tym roku Pięknymi Kotami i Psami (PKP). :)

Spośród sfotografowanych 65 (szok i niedowierzanie!) zwierząt goszczących Za Moimi Drzwiami od listopada 2015 do listopada 2016 wybrałam z wielkim trudem i męką 12 zdjęć do umilania Wam każdego dnia następnego roku. 
Ufam, że tak będzie, wierzę, że będziecie ten kalendarz lubić. Jak co roku do moich zdjęć cudne swoje wierszyki napisała Ninka. Są to lekkie jak bita śmietanka, cztero- bądź ośmiowersowe rymowanki, a czytanie ich, co gwarantuję osobiście, to czysta kropelka radości i nie sposób się nie uśmiechnąć. 

Dziś tylko mała zajawka. Mała zachęta! Tak wygląda praca nad PKP. :) 


Kultowa Biała Kura w tym roku mieni się kolorami. Jest wesoła i energetyczna! Buduje nastrój oraz niesie przesłanie: kochamy nasze zwierzaki również ZA! Za ich psoty, za ich figle i za tego konsekwencje. Biała Kura powstała tym razem dzięki trzem osobowościom obdarzonym talentem rysunkowym: PrezesKurze Hanie, Ewie2 i Kjujewnie - Mai. Cudne i wesołe te rysunki to jest to, co musicie na swoich ścianach w 2017 roku mieć! Po prostu! 


Kalendarze będzie można kupować od 1.11.2016, wtedy bowiem wznawia działalność moja firma (jak to brzmi!), którą założyłam tylko i wyłącznie w tym celu - aby móc sprzedawać te cuda. 
Jeden kalendarz będzie kosztował, tak jak zawsze, 25 zł wraz z wysyłką. Nie da się taniej, koperta i wysyłka podwajają koszt druku jednego egzemplarza. Ewentualny zysk zostanie przeznaczony, oczywiście, na ratowanie zwierzaków. 

Bardzo serdecznie Was zapraszam do zakupów, już zaraz, już za chwileczkę... 

Miłego dnia dla wszystkich! 

PODPIS

No i pamiętajcie o Zooplusie, bardzo proszę.
Dla Was to tylko kliknięcie przez baner na moim blogu.
Dla mnie to parę groszy dla zwierzaków. To ważne!

44 komentarze:

  1. Zamawianie na maila ?
    Maszowa

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie, ja też chcę wiedzieć jak zamawiać i gdzie słac pieniążki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz wiedzieć. W kolejnym poście bedzie instrukcja. Firma wznowi działalność od 1 listopada i wtedy mozna zacząć sprzedawać. :)

      Usuń
  3. Super!!! Aż se powiększyłam widok z ekranu, by uszarpnąć rąbka tajemnicy!!! Zapowiada sie wszystko cudnie! ♥
    Szacuneczek Prezeski i innsze Autorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!! Dziękujemy!!! Kochamy i do nóżek padamy!:)

      Usuń
    2. Sonic, hrehre, za wiele nie uszarpałaś! Generała sprytna jest!

      Usuń
    3. Kasiu, pionteczka ;)
      Hanuś, wiem. Z Generałą nie przelewki! I respekt budzi!
      Gosiu, a my padniemy z wrażenia, jak już je łoblukamy anfas :P

      Usuń
    4. Ha ha ha poszukałam lupę i... guzik widać, spryciula Generała.
      Bezowa

      Usuń
    5. No właśnie Bezowa,ja tam też i z powiększeniem i z lupą nic nie widzę:(

      Usuń
    6. a może ta Generała nie jest sprytna, ino nielitościwa ? :)))
      Dziewczynki ctrl i + i troszku powiększa ;)

      Usuń
  4. Jakie emocje! Dwie Białe Kury i jedną PKP poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że już są! Jesteście, dziewczyny, fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. O zooplusie pamiętałam coś tak koło 21-ego. Kalendarzy nie mogę się doczekać :) I cieszę się, że niezapomniana, piękna, mądra Śliweczka będzie (dobrze wypatrzyłam ?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Ewo. Patrzenie na nią sprawia mi za duży ból. Bedą jej dzieci Floreczki kochane.

      Usuń
  7. To od kiedy można składać zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym chciała czarno biały, hahaha ;)))
    Dziś będzie zamówienie w zooplusie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosia, a moglabys wyslac zaraz natychmiast na adres mojej mamy, byloby taniej, a ja od 12 listopada bede u niej, to sobie odbiore?
    Wzielabym obydwa, jak zwykle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Zamówię po 1 listopada i zaraz jak przyjdą będę wysyłać. :) Adres mamy wyślij mi przy okazji.

      Usuń
  10. No, faktycznie; nic nie widać. Szczególnie Biała kura mało czytelna, bo PKP można rozszyfrować chociaż częściowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybka jesteś, a raczej jesteście. Gratuluję tempa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mnie zżeraciekawość jakie to cuda przygotowałyście dla nas.Oczywiście że ja też.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez kestem chętny na kalendarz Kury. 😆 Kiedy trzeba wpłacić kasę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście się piszę również. Żadnych lup :-) Chcę niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to, Ewa, musisz uważać zaglądając tu czy nie zdradzam tajemnicy. :)

      Usuń
  15. Super zaprezentowana "podpuszczka"! Gratulacje dla zarządu Kurnika oraz Generałowej :))

    OdpowiedzUsuń
  16. A my już mamy zamówienia :) ciocia będzie chciała, chrzestna córci i córcia i my. :) My też tradycyjnie dla dzieciaków rodzinnych co to rosną jak na drożdżach i pomyśleć że mała Hania roczek już skończyła to wnuczka cioci a Stasiu i Oleńka aż dwa już mają, to wnuki mojej siostry. Tak wstępnie 10 białych i dwie PKP :)Ale zamówię oczywiście we właściwym czasie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...