niedziela, 25 lutego 2018

Kobieta po przejściach, mężczyzna z przeszłością

Nikt chyba nie zaprzeczy, że ten zwrot udał się genialnej Agnieszce Osieckiej. Ech, mieć choć cząsteczkę jej talentu...

Kim są ci tytułowi bohaterowie na kocim blogu? No jasne, że kotami!




Dymek - facecik z przeszłością, bo i bezdomność zaliczył, i tymczasowość domu tymczasowego. Znane są mu niewygody mieszkania pod krzaczkiem oraz strach przed innymi kotami w przepełnionym mieszkaniu. Chłopak nie przepada za spędami ziomali, o wiele lepiej czuje się, mając przestrzeń dla siebie, choć ugodowy z niego gościu! U mnie dogadał się błyskawicznie z Bonifacym, panowie nie wchodzą sobie w drogę, a jednoczy ich tylko strach przed Łysą na pys(zcz)ku, czyli mua.

Na górze Bonifacy, na dole Dymek.

Dymek

Bonifacy reklamuje mój śliczny kubeczek. :)
Brunecik jest zachwycająco piękny, lśniący, czarny, z długimi nogami, ładny i powabny, to myśli, że mu wszystko wolno. Ot, próżność! Młody jest, to i głupi być jeszcze może, choć przyznam szczerze, że takiego czajnikowania się po nim nie spodziewałam! Mija piąty dzień, a on daje się głaskać, będąc tylko zagonionym w kąt. Przydałaby mu się taka łysa na pys(zcz)ku obsługa, która by na początku wspólnego życia tylko donosiła (jedzonko) i odnosiła (skarby z kuwety). Generalnie łatwo z nim na początku nie ma, ale może ktoś lubi wyzwania?


Mina Dumce groźna wyszła, ale to zmyła. Owieczka z niej.

Kobietka po przejściach to Dumka. Też bezdomność zaliczyła. I życie w stadzie dzikich kotów gdzieś pod Wrocławiem, gdzie Ola z Pręgowanej Fundacji interwencję przeprowadzała. Złapała tę piękną i zanim się okazało, że to kotunia w typie do rany przyłożyć, to wet przy kastracji uszko jej przyciął - na wypadek jej powrotu "na wolność". Trochę mu się ciachnęło, ale znów mam nadzieję, że może ktoś lubi takie z malutkim defektem? Twierdzą różne ciotki na fejsie, że to jej nawet dodaje uroku, a ja się czepiam. Może i tak, bo to stworzenie, nad którym tylko piać można; miłe, delikatne, mruczące, nieprzebojowe. U Oli w łazience siedziała i mimo otwartych drzwi przez tydzień na dom nie wyszła. W tym to ona podobna jest do Dymka, nie mówiąc już o narzucającym się wprost pokrewieństwie imion... U mnie raz dwa w towarzystwo chłopaków weszła, bez żadnych zgrzytów. Koteczka skarb.




Marzyć ponoć wolno, no to ja sobie marzę, że Dymek i Dumka razem, no wiecie, ten, tego, owego, żeby nie zapeszyć nic nie napiszę, tralalalala! :)

No i jeszcze marzę sobie, że to tralalala stanie się ciałem przed środową operacją Bonifacego. Chłopak miałby całkowity spokój, nie musiałby iść do innego pokoju, którego nie zna, byłoby super...
Jasna sprawa, że poradzimy sobie w każdej sytuacji, ale... No wiecie: tralalala. ;)


PODPIS

Trochę danych technicznych, he, he:
Dymek: 1,5 roku, testy ujemne, dwa razy szczepiony, odrobaczany, odkarmiony - nie rzuca się na jedzenie, wychuchany.
Dumka: 2-3 lata, testy ujemne, szczepiona, odrobaczona, jeść lubi, bo wie co to głód.



24 komentarze:

  1. Do kotów z ciachniętym uchem już przywykłam i w sumie nawet nie zauważam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś nie napisała to bym pewnie nia zauważyła ciachniętego ucha. Te dwa czarne cuda bardzo mi się podobają, mam słabość do czarnych kotów, niestety wziąć nie mogę, wystarczą mi te dwa sępy, które się plączą pod nogami (z premedytacją, podejrzewam).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te koty i tak pięknie o nich piszesz! a oczyska ta biała ma, po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. No, jeden dzień znikłam z fb, na rzecz literatury niższej ale papierowej, a tu takie skarby się pojawiły. Jakie ona ma piękne oczy, jakie magiczne. Ślicznie jej z asymetrycznymi uszkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tytuł zaskakujący :))))
    Niech się tej kobiecie i mężczyźnie życie powiedzie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No i proszę! "Udało mi się" przegapić aż dwa posty! :))))))))
    Decyzje w sprawie łapki Bonifacego podjęłaś słuszną.
    Niech się marzenia urzeczywistnią:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jakaś gÓpia jezdę, bo się boję nawet domyślać i przypuszczać, ale za to rzetelnie potrzymam wszystko, co mam do potrzymana! I przed środą, i za Bonifacka w środę!
    Galia Anonimia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dumka mnie zauroczyła. Może dlatego, że jest podobna do Malinki-słodzinki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, po Twoim poście naszła mnie myśl - jaki jest cel przycinania kotom uszu. Nie to, żebym była wścibska, po prostu jakoś mnie to zaciekawiło. Pozdrawiam serdecznie i głaski dla kotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, że odpiszę Ci wyręczając Gosiankę - uszy przycina się kotom wolno żyjącym, które są już wysterylizowane, żeby osoby które się zajmują takimi kotami z daleka widziały, że zwierzak taki zabieg już przeszedł. Zapobiega to ponownemu wyłapywaniu kotów wysterylizowanych i wożeniu ich do weta. Nie zawsze widać blizny po sterylizacji i zdarza się, że kot już wysterylizowany trafia ponownie na stół operacyjny, wet otwiera zwierzaka a tu zonk! Nie ma czego wycinać - tak było z moją kotką Jojo, bo w schronisku nie przycięto jej ucha. Pomijając kwestię kosztów to jest to olbrzymi stres dla zwierzaka i narkoza to duże obciążenie dla organizmu. A tak ucho przycięte i nie ma pomyłki ;)

      Usuń
  10. Było w postach o Dumce - tak się robi wykastrowanym bezdomniakom, które po kastracji wracają na swoje "dzikie" miejsca. Wtedy widać od razu i nie łapie się po raz wtóry tego samego kota.

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja dzisiaj króciutko....tralalalalaa......😉

    OdpowiedzUsuń
  12. tralalala?? niech się stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. On czarny, ona czarno-biała - ładna z nich para :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za tę uroczą dwójkę, dobrze, że są pod Twoimi dobrymi skrzydłami. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaklinamy wspaniały dom dla tej cudnej pary!

    Są KUBECZKI ZMD! Super!

    http://allegro.pl/kubek-z-logo-zmd-i7204182791.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie moje koty mają uszczerbione uszyska ale potem rośnie futro i nie widać. Groszka miała tak właśnie chlaśnięte, że wyglądało jakby pół ucha brakowało, teraz po roku nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I think this is an informative post and it is very useful and knowledgeable. I have a sheet all your articles. Thanks for this best post. Pakar Seo

    OdpowiedzUsuń
  18. On czarny, ona czarno-biała - ładna z nich para :)
    ทางเข้า D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  19. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  20. I am very glad to read this interesting post. thanks a lot for this nice sharing.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten blog jest po prostu rewelacyjny w każdym aspekcie.Taki jest moje zdanie i swojego zdania na pewno nigdy nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...